Kuba komentuje już dwa lata!

Dzisiaj mijają dwa lata od powstania bloga Kuba komentuje!
Dotychczas napisałem 322 posty, a ten będzie 323. Pierwszym był wpis pt. Mistrzostwa świata w lotach narciarskich 2018
Sporty o których napisałem:
Piłka nożna
Skoki narciarskie
Siatkówka 
Koszykówka
Formuła 1
Lekkoatletyka
Kolarstwo
Boks
Tenis
Hokej
Snooker
Rajd Dakar
Football Amerykański
Piłka ręczna
Biegi Narciarskie
Biathlon
Narciarstwo Alpejskie
Saneczkarstwo
Pod moimi wpisami znajdują się aż 274 komentarze i liczę na kolejne po tym postem! 
Na blogu jest też kilka serii. Są to: Legendy sportu, Magazyn Ligi Mistrzów, Magazyn Sportów Zimowych i Ligi Świata. Prężnie działa też ,,Sport News", czyli najważniejsze wydarzenia z jednego, lub dwóch dni w jednym wpisie. 
W tym miejscu, chciałem także podziękować wszystkim, którzy czytają na bieżąco (lub starają się to robić) moje posty!
323 post, na drugą rocznicę powstania bloga, zakończę tak, jak podobny wpis równo rok temu:
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w roku 2020 i niezapomnianych emocji związanych ze sportem!




Komentarze

  1. Ja najbardziej lubię legendy sportu i serię z newsami, ale czytam też inne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Bardzo lubię tu wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty