Leo Messi pobił kolejny rekord! Fenomenalny wyczyn Argentyńczyka!

5 Złoty But, który był możliwy tylko dzięki moim kolegom, mojej rodzinie i ludziom, którzy mnie wspierają. Dziękuję wszystkim za bycie tam, a także @marca i ESM za emocjonalną galę! 👍🏻😉 
Napisał Leo Messi na swoim Instagramowym profilu. 
Tym samym Argentyńczyk zdobył piątego Złotego Buta! Pobijając rekord!
Messi w zeszłym sezonie w hiszpańskiej Primera Division zdobył aż 34 gole. Wygrał zatem kolejny w jego kolekcji Złoty But. Zostawił w pokonanym polu np.: Mohameda Salaha (32 gole), Harry'ego Kane'a (30 bramek), Ciro Immobile oraz Mauro Icardi'ego i Roberta Lewandowskiego (29 trafień), Edinsona Cavani'ego (28), Cristiano Ronaldo (26), czy Luisa Suareza (25).
Snajper FC Barcelony ma już na koncie pięć Złotych Butów, co jest rekordem. Na drugim miejscu znajduje się jego odwieczny rywal Cristiano Ronaldo (cztery tryumfy). Trzecią pozycję okupują: Thierry Henry, Luis Suarez, Diego Forlan i Luis Jardel. Ta czwórka ma dwa takie wyróżnienia.
Również w tym roku Messi  jest faworytem do zdobycia tej statuetki. Prowadzi w tabeli z liczbą 14 goli. Na drugiej pozycji są: Krzysztof Piątek (To nie błąd), Kylian Mbappe, Nicolas Pepe i Emiliano Sala. Wymienieni czterej gracze mają 12 trafień.
Na koniec oddajmy głos wygranemu, Messiemu:
– Chcę podziękować ludziom, którzy tu przybyli. Marzyłem o byciu profesjonalistą i wygrywaniu, ale nie spodziewałem się tego wszystkiego, kiedy zaczynałem karierę. Zawdzięczam to ciężkiej pracy, wielkiemu wysiłkowi, a przede wszystkim moim kolegom z zespołu. Jestem w najlepszej drużynie na świecie i mam najlepszych kolegów na świecie. Dzięki temu wszystko jest łatwiejsze. Dzięki Bogu czuję się bardzo dobrze pod względem psychicznym i fizycznym, muszę troszczyć się o to, aby tak pozostało.

Komentarze

Popularne posty